האשמי רפסנג'אני: לחמאס יש אמצעי לחימה חדשים כנגד טנקים

נשיא איראן לשעבר ויו"ר המועצה לאבטחת האינטרס המשטר האיראני , האשמי רפסנג'אני , אמר אמש למאמינים במהלך תפילות יום השישי כי ישראל למרות אמצעי הלחימה המתוחכמים ברשותה נואשת אל מול ארגוני המחבלים הפלשתינים.בין דבריו אמר רפסנג'אני כי החמאס שמכין רקטות פשוטות תוצרת מקומית , מצליח לשפר את את טווח הרקטות שלו מדי יום ובכך מוסיף עוד איום גדול לישראל  בנוסף לזה מהגבול הצפוני ע"י חיזבאללה.

רפסנג'אני הדגיש כי המהלך של ישראל בעזה הינו התאבדות פוליטית מצד ישראל וכי אשמים בה מנהיגיה . הוא הוסיף כי למרות שישראל מנסה לדכא  ולפגוע בפלשתינים בכל דרך אפשרית  בהתנהלות הדומה לזו של טרוריסטים , הדבר יביא בסוף רק ל"חיתוך" גרונה שלה.כמו כן , לטענתו , הרס שלטון החמאס ברצועה רק יתן יותר חופש פעולה לארגוני טרור אחרים לפגוע בישראל.

לסיום הזהיר רפסנג'אני את ישראל מפני הרחבת המבצע בעזה.  החמאס , כך אמר ,  מחזיק בידו  אמצעי לחימה חדשים המסוגלים להרוס מרחוק את הטנקים של ישראל במקרה של כניסה קרקעית לרצועה.

About this entry