אתר עיראקי: ניסיון חיסול כנגד חסן נסראלה באמצעות רעל!

img264/362/hasdc3.jpg

אתר חדשות  עיראקי המוגדר  ע"י גורמים ערבים כ"מקורב לממשל"  בבגדד  , almalaf.net , טוען כי לאחרונה בוצע ניסיון חיסול באמצעות רעל כנגד מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראלה .  על פי הדיווח מצבו של נסראלה הוחרף בימים האחרונים והוגדר קריטי דבר שהצריך את הטסתם המיידית של מומחים איראניים לבייירות כדי לטפל בו ולהציל את חייו.

בידיעה נרשם  כי 15 רופאים  איראניים ביחד עם ציוד רפואי מתקדם הגיעו לביירות בניסיון לטפל ברעל  , שילוב של מספר כימיקלים שונים ,  וניסו לייצב את מצבו של נסראלה. מצבו של נסראלה עדיין לא ברור זאת מכיוון שטרם התברר איכותו של הרעל ומרכיביו לצד חוסר ודאות כיצד נסראלה הורעל כאשר מועלות מספר אפשרויות  כגון שהרעל הוכנס דרך מאכל שאכל מנהיג חיזבאללה. על פי הידיעה הרופאים האיראניים שוקלים כי אם  מצבו של נסראלה יחריף בתקופה הקרובה הוא יוטס לטהראן לטיפול.

על פי מקורות הלבנונים של האתר  בימים האחרונה הייתה תנועה חריגה מאוד בשדה התעופה אל חרירי בביירות , כאשר אנשי ביטחון של חיזבאלה היו באזור וליוו את הצוות הרפואי שנחת במטוס צבאי תוצרת רוסיה של צבא איראן ,  מסוג אנטונוב 74.  אנשי הביטחון של חזיבאללה היו גם פרוסים בצורה נרחבת  בכביש המוביל לשדה התעופה ובאזורים אחרים בדרום לבנון .

על פי הדיווח חיזבאללה נמצא בפאניקה גדולה והחל בחקירה פנימית של הנושא . הארגון נעזר כרגע ברופאים  האיראנייים ומחכה שאלה  יסיימו את עבודת ניתוח סוג הרעל  שלטענתם יכול להוביל לזהות המתנקש . כרגע החקירה מופנית כלפי אישיים ופעילים בתוך חיזבאלה ואפשרות שמועלית היא כי הפעולה כנגד מזכ"ל הארגון היא מלחמה פנימית בין כאלה שהשקפתם היא פרו סורית ופרו איראנית בארגון .  גם כיוונים אחרים כגון אנשים  שנפגשו לאחרונה עם חסן נסראלה בסודיות וכמו כן גם ישראל נלקחים חשבון. על פי גורמים מערבים שמצוטטים בידיעה יתכן ומדובר בישראל.

אם זאת בידיעה מובאת תגובה של חבר הפרלמנט מטעם חיזבאללה , Hussein Hajj Hassan ,  אשר טוען כי המידע על התנקשות בחייו של נסראלה היינו שקרי לחלוטין.


About this entry