הודעה הבהרה בנוגע לפרסום הידיעה אודות פעולת החיסול כנגד ראש המוסד

היום התפרסמה ידיעה באתר מחלקה ראשונה של העיתונאי (כביכול) יואב יצחק  ובו נאמר כי גולש בשם עין כחולה הביא צילום מסך אודות מידע  על פעולת חיסול של ראש המוסד מסוכנות הידיעות האיראנית FARS ,   דבר שלא היה ולא נברא  .  לאתר עין כחולה צר לראות שיש אתרי חדשות בישראל שלא זוכים פופולאריות גבוהה ונאלצים להביא "סקופים " כדי להביא לשינוי במגמה הזאת.

תמונת המסך שפורסמה  מFARS הינה ידיעה מתורגמת מהשפה הערבית לאנגלית ע"י המתרגם של גוגל , לנוחיות גולשי האתר . דרושה עבודה עיתונאית פשוטה  כדי לאמת את הנושא ואם יצחק ואנשיו מנסים להגיע לפסגת טבלת אתרי החדשות בארץ מומלץ קודם כל להתחיל בבסיס.

פורסמו אמש שתי ידיעות בנושא באתר FARS   , הנה ידיעה אחת בנושא:

http://arabic.farsnews.com/newstext.aspx?nn=8707291446

כמו כן הידיעה פורסמו באתרים שיעיים  , פלשתינים ואף בסוכנות ידיעות ירדנית בה ממשלת ירדן התייחסה לאירוע הנ"ל:

http://www.ammonnews.net/article.aspx?articleNO=29440

גם אתר עניין מרכזי פירסם מידע בנושא:

http://www.news-israel.net/Article.asp?code=12794

לסיכום , עין כחולה מעונין לשלוח את תודתו לאתר מחלקה ראשונה על הפרסום שנתן לאתר.

תגובתו של העיתונאי עומר כרמון , אתר "מחלקה ראשונה"(שבאה לאחר גידופים ואיומים בתיבת הדואר הפרטית) :

שלום לעין כחולה,

שמי עומר כרמון, כתב באתר News1.

כעת הבנתי שהצגת בפורום רוטר צילום מסך של ידיעה מתורגמת.

חבל שלא ציינת זאת – זה יצר רושם כי שאתה מטעה את גולשי הפורום בצילום מסך מזויף.

אני מתנצל על כך שחשדתי בכנות הדיווח שלך.

מגיע לך מלוא הקרדיט על הפרסום אתמול בפורום רוטר של הסיפור הזה.

בברכה,

עומר


מודעות פרסומת

About this entry